lördag 30 juli 2011

DAISY


God eftermiddag.
Har ni tänkt på att vissa dagar känner man sig lite låg av ingen orsak alls egentligen.
Idag är en sån dag för mig. Då kommer dom jobbiga och tråkiga tankarna och knackar på. Vad man än gör för att ignorera detta är dom stort sett omöjliga att slå bort.
I mitt fall ligger bl a längtan och saknaden efter Daisy som ett mörkt moln konstant över mig. Man borde inte låta detta påverka en så mycket, men som sagt ibland går det inte att värja sig. Det bara finns där.
Måste ta mig samman och inse hur oändligt mycket jag har att vara tacksam för, och det gör jag verkligen.
Men det känns som två parallella stigar som plötsligt irrar sig in i varandra och så tar den ena oväntat över lite för mycket och ställer till med oreda. Vet ju att imorgon känns det med all säkerhet helt annorlunda.
Känner i alla fall att nu och här vill jag lägga ut ett fotocollage av Daisy. Kanske det hjälper? kan ju i alla fall inte skada.
Så varma tankar till alla och tänk på att i morgon är en annan dag.
elisabet@inneting.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar