måndag 14 november 2011

SNART ÄR DET JUL IGEN.....


Hej igen
Nu var det ett tag sedan jag skrev något, eller fördendelen visade någon bild på "nya" saker. Man ska väl inte skylla på något... men saken är den att datorn uppför sig inte som jag vill och det gör mig både irriterad och frustrerad. Så istället för att ta itu med problemet så gör jag som strutsen "gömmer huvudet i sanden" och låtsas som om den inte fanns.
Har fått in MASSOR med Lisa Larson objekt, både mer och mindre vanliga. Ska lägga ut bilder på en del så småningom. Så är Ni intresserade, samlare själv eller känner någon som samlar på just Lisa Larson så passa på att köpa en uppskattad julklapp. Det går bra att handla via bloggen, maila mig bara om Ni har funderingar, jag skickar mot postförskott. Om ni nu inte har möjlighet att komma förbi till butiken.

För tillfället lägger jag upp en bild på Tomtefar (625:-) Tomtemor (625:-) samt en TomteNisse (500:-) Samtliga i mycket bra skick.

Vi hörs
elisabet@inneting.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar